.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در استقبال از « عزت الله اکبری » نماینده ای در تراز ملی ؛
"یار سیزدهم مازندران" در راه بهارستان یازدهم / فرصتی برای استان با همت مازنی های پایتخت
شمال نیوز : با عنایت به قدرت چانه زنی بالا و جایگاهی که عزت الله اکبری در سطح ملی از آن برخوردار است می توان او را در کنار سایر نمایندگان استان....
"یار سیزدهم مازندران" در راه بهارستان یازدهم / فرصتی برای استان با همت مازنی های پایتخت

شمال نیوز: بالاخره پس از کش و قوسهای فراوان بین اصولگرایان، لیست 30 نفره نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تهران منتشر شد.

 

به گزارش شمال نیوز، در چند روز گذشته و پس از اعلام لیست اولیه تغییرات دیگری نیز در آن رخ داد و افرادی از آن حذف و اشخاصی به آن اضافه شدند ، این در حالی است که فرصتی برای استان مازندران در این فهرست نهفته است که از چشم تیزبین نخبگان و فعالان سیاسی و اقتصادی مخفی نمانده و آن حضور عزت الله اکبری تالارپشتی نماینده اسبق قائم شهر است.

 

اکبری با پشتوانه قریب به 40 سال مدیریت در هر سه قوه قضائیه، مجریه و مقننه همواره به عنوان مدیری در تراز ملی شناخته می شد که در انتخابات جاری مورد توجه و اقبال نخبگان سیاسی و اقتصادی پایتخت قرار گرفته و جایگاهی ثابت در لیستی با شعار "نجات اقتصاد ایران" یافته است.

 

با عنایت به قدرت چانه زنی بالا و جایگاهی که عزت الله اکبری در سطح ملی از آن برخوردار است می توان او را در کنار سایر نمایندگان استان، "یار سیزدهم مازندران" دانست تا در بسیاری از مسائل کلان به کمک مردم شریف زادگاه خود بشتابد و گره از مشکلاتی که سالهاست خاطر مردم را آزرده است، بگشاید.

 

امید است مازندرانیهای مقیم مرکز که جمعیت موثر و قابل توجهی را تشکیل می دهند، این فرصت ارزنده برای سرزمین مادری خود را قدر دانسته و یاری خود را از این فرزند شایسته مازندران دریغ نکنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.146 seconds.